امنیت سپاه پاسداران و خدمات مشتری آموزش

اصغریون

امنیت سپاه پاسداران و خدمات مشتری آموزش

اگر شما به دنبال به استخدام نیروهای امنیتی یا در حال حاضر آنها را پس از آن بسیار حیاتی است thta شما در درجه ای که می خواهید آنها را به تعامل با مشتریان در نظر بگیرید، کارکنان، و، هر کسی که برای ماده. ترین افسران در خدمات به مشتریان آموزش دیده نیست، اما آنها اغلب اولین و آخرین نفر در هر کسب و کار را مشاهده کنید. به این ترتیب، این بسیار مهم است که هر گونه گفتگو آنها با مردم و یا کارکنان monitiored است و یا حداقل برخی از قوانین و reguations تنظیم کردن تا هر کس در چه تعامل مطلوب است مشخص شده است می باشد.

به طور کلی، افسر آموزش بسیار کمی که آن را به با مردم صحبت می آید. ایجاد محدودیت های، حتی شکل دادن قابل قبول، گفتار واقعا می تواند کمک به خط پایین. شاید شرکت شما دارای یک سیاست ضد برادری دقیق در جای. اگر چنین است، نگهبانان وظیفه نیاز به این را می دانم بیش از حد. شاید شما می خواهید افسران خود را برای استقبال از هر مشتری با یک لبخند و یک “سلام”. اگر آن را در نوشتن نیست، و سپس آن را به عنوان اجرا نشده در نظر بگیرید. این توصیه به عنوان خاص که ممکن در مورد انتظارات خدمات به مشتریان. به عنوان مثال، آیا شما می خواهید کارکنان خود را برای باز کردن درب، کمک به انجام کارهای، با شتاب buttom آسانسور. اگر چنین است، آن را در نوشتن قرار داده است. دقیق تر شما هستند، بهتر است. هرگز فرض نکنید که افسران مطمئن شوید که چه با اشاره به

خدمات به مشتری در یک مقاله جدید به نام امنیت لس آنجلس .در آن را پوشش داده، دارایی آقای اوان Blumb که، به عنوان یک قاعده کلی، چنین مسائلی حتی با متقاضیان گارد بحث نیست که آنها را استخدام می شوند. بیشتر این مسائل disscussed روشن تر از آن خواهد برای همه درگیر باشد. اگر شما نیاز به بهبود خدمات به مشتریان خود را به طور کلی، در نظر داشتن شرکت نگهبان ایجاد یک لیست از سفارشات پست و آموزش هر یک از افسر در موضوعات به شما ارزش ترین.

منبع

مطالب مشابه