اگر شما نمی توانید چیزی بگو خوب، SHHH، می گویند هیچ چیز!

اصغریون

اگر شما نمی توانید چیزی بگو خوب، SHHH، می گویند هیچ چیز!

بنابراین می گوید Thumper عاقلانه است. کسی Thumper است؟ آه آمده، شما به یاد داشته باشید Thumper. دوست خرگوش بامبی و گورو روحانی؟ او خواند برترین ترانه کمی.

“اگر شما می توانید چیزی خوب نمی گویند، Shhh، چیزی نمی گویند. یک بیت از مشاوره خوب، SHHHH، می گویند nothing.Think از همه چیز دوستانه می گویند، که در مسیر به دنبال دارد. وقتی که شما فکر می کنم فکر نامهربان، روی دکمه لب و بلع خود را. “

من آن را به عنوان یک بچه را دوست داشتم. این هنوز مشاوره های بزرگ – شخصی و حرفه ای

Thumper راست بر روی که آن را به صحبت کردن در مورد رقابت می آید بود. مهم نیست که چه به این سوال، یا نظر – حاضر به DIS رقابت

.

شما احتمالا فکر که غیر ممکن است در کسب و کار. این کاملا امکان پذیر است – و شما بهتر است برای آن خواهید بود

هنگامی که شما در مورد رقابت صحبت منفی، شما خودتان را به پایین یک سطح در چشم مخاطبان خود را. در مورد آن فکر می کنم از دیدگاه شخصی خود را. آیا شما آن را دوست دارم وقتی که یک هرزه فروش شروع می شود به شما گفتن چه بد تمام گزینه های به جز چیزی که او می خواهد به خرید هستند – محصول خود را. احتمالا شما کنه و باعث می شود که شما می خواهید برای رفتن به خرید یکی از گزینه های دیگر، فقط به وجود او. به خصوص اگر که هرزه فروش واقعا تهاجمی است.

خریداران کسب و کار که متفاوت است. آنها می خواهند در مورد شما و قابلیت های خود را، راه حل های مشتریان خود را می شنوید – ارزش شما فراهم می کند. آنها نمی خواهند به شنیدن نظر شما در مورد گزینه های. پس از همه، این یک دیدگاه آلوده، در حال حاضر است، نه؟

از خود بپرسید … چرا رقابت خود را به شما بدهد هیچ انرژی در تمام؟

چرا شما آنها را در یک مکالمه با مشتری خود را؟ در مورد آن فکر می کنم. وقتی که شما در مورد رقابت خود صحبت کنید – به غیر از وقتی که موقعیت دسته جایگزین در برابر راه حل شما – شما صرف دلار بازاریابی کمیاب و یا منابع فروش و زمان را با یک مشتری در رقابت خود را متمرکز شده است. حالا چرا شما که؟

توقف dissing رقابت کنید.

“اما اگر مشتری به من در مورد یک رقیب می پرسد؟” که فرصت مناسب را به آنها موقعیت دقیقا همان جایی که شما آنها را می خواهید. چگونه؟

نگاهی به مشاوره Thumper و چیزی خوب است.

مشتری بگویید که در آن یک رقیب برتری دارد. آنها تجلیل به برای یک قطعه بسیار خاص از بازار، یک تخصص بسیار خاص، و یا یک راه حل بسیار خاص است. کبوتر آنها سوراخ. آنها یک بخش که آنها می توانند خود را به من بده. اطمینان حاصل کنید که آن را به یک بخش شما نمی خواهید است. بهتر است – آنها را که بخش آبدار خوب است که به نظر می رسد جذاب، اما در واقع ریگ روان است

.

نتیجه؟ شما چیزی می گویند خوب، شما تحت تاثیر قرار دادن مشتری با صراحت و صداقت خود را، و شما موقعیت رقابت دقیقا همان جایی که شما آنها را می خواهید. از معامله خود را.

من حدس می زنم Thumper یک اسم حیوان دست اموز کسب و کار بسیار هوشمند بعد از همه بود، نه؟

منبع

مطالب مشابه