MMA تناسب اندام و آموزش

اصغریون

MMA تناسب اندام و آموزش

۳ فاز تمرین سیستماتیک برای بهداشت برتر و تناسب اندام در ۹۰ روز! تمرین منظم ساخته شده بر روی بستر های نرم افزاری ESP-XC انقلابی است که ثابت شده به شما را با نتایج است که شما شایسته فراهم می کند.

استقامت فاز

مرحله استقامت از تمرین ESP-XC است که در آن شما ساخت پایگاه خود را. هدف از این مرحله است که به افزایش ثبات در سراسر تنه خود را، افزایش استقامت عضلانی و بهبود بهره وری عصبی عضلانی عضلات هسته. به منظور پیشرفت به درستی به مرحله قدرت و قدرت، شما نیاز به آماده سازی سیستم عصبی عضلانی خود را برای آموزش شدید به آمده است. اگر قابلیت استقامت خود را افزایش یافته است، آن را به سطح قدرت و قدرت به دست آمده را تحت تاثیر قرار. مرحله استقامت قرار است تا به انجام هر ورزش برای زمان (۱-۲ دقیقه). در مورد آن فکر می کنم. چگونه برنامه های بسیاری این کار را برای آموزش مقاومت آنها وجود دارد؟ هیچ، گذشته من بررسی می شود.

فاز قدرت

در مرحله قدرت از این تمرین سیستماتیک، ما در حال تمرکز بر افزایش قدرت به طور کلی در سراسر بدن. به خصوص، افزایش توانایی بدن را برای ایجاد ثبات در لگن و ستون فقرات تحت بارهای بلند کردن اجسام سنگین تر، از طریق یک دامنه حرکت. این مرحله نیز مالیات ATP (آدنوزین تری فسفات) و CP (کراتین فسفات) و سیستم های گلیکولیتیک برای ترمیم سلولی سازگار با افزایش اندازه عضله (هایپرتروفی). با استفاده از مفهوم زمان تحت تنش، ما در سرعت تمرکز در حالی که بلند کردن به منظور افزایش جلب و جذب عضلات مناسب و روش، در حالی که کاهش خطر آسیب. تمپو اشاره به در نظر گرفتن ۳ ثانیه برای کاهش وزن، ۲ ثانیه نگه داشتن در نقطه میانی و آسانسور ۱/۲ ثانیه است. اگر شما می توانید آن سرعت با فرم مناسب نگه دارید، قدرت خود را از طریق سقف (دوباره، که مثل این آسانسور؟ بسیار کمی) می روند. فوق العاده سنگین تنها الگوهای جبران خسارت و آسیب را افزایش می دهد.

فاز

فاز قدرت و یا سطح سوم آموزش طراحی شده است میزان تولید نیروی (یا سرعت انقباض عضلانی) به افزایش است. این شکل از آموزش با استفاده از سازگاری از استقامت و قدرت به دست آمده از دو مرحله آموزش برای اولین بار و آنها را با سرعت واقعی تر و نیروهای که بدن در ورزش خود روبرو می شوند اعمال میشود. قدرت = نیروی ضربدر سرعت. در اینجا در مرحله سوم ما تمرکز بر روی سمت سرعت از معادله است. افزایش تولید نیروی (یعنی .: بلند کردن واقعی سنگین) = افزایش قدرت. از سوی دیگر، افزایش سرعت (یعنی .: بلند کردن بارهای سبک تر سریع تر) = افزایش قدرت. بنابراین می بینید، دو راه برای قطار قدرت وجود دارد. از تجربه من، دومی ترین برای ورزشکار کلی (جنگنده MMA، کشتی گیر، بازیکن فوتبال و غیره) موثر است.

طرح تغذیه علمی طراحی شده برای عملکرد اوج

آیا شما آماده ؟؟؟ این است همان برنامه رژیم غذایی قدیمی! این یک دولت از هنر، پژوهش بر اساس تغییر زندگی خود طرح تغذیه !!!!! هر جنگنده در آرزوی رسیدن به سطح عملکرد مطلوب که به عملکرد بهتر در هشت ضلعی منجر خواهد شد. هدف از این طرح تغذیه این است که اجازه مبارزان برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود را بدون به خطر انداختن خود رفاه و سلامت. بسیاری از مواد غذایی به شما کمک خواهد رشد بزرگتر و قوی تر اما نه همه غذاهای خواهد این کار را انجام و پیشگیری از بیماری با ایجاد یک سیستم ایمنی قوی تری و سوخت و ساز که به نوبه خود سطح انرژی شما را افزایش می دهد. چه توصیه می کنیم نیازهای غذایی تجزیه و تحلیل در سطح مولکولی و آن را ثابت کرده است به کار است.

XC یا ۹۰ روز اعمال همه است که شما نیاز به تکمیل این ۳ فاز تمرین سیستماتیک است. تمرین ESP-XC و کتابچه راهنمای تغذیه علمی طراحی شده بودند برای تحریک کاهش وزن و پس از آن ساخت عضله در حالی که کاهش خطر آسیب. به علاوه، با حداقل تجهیزات مورد نیاز برای تکمیل هر کسی تمرین می توانید تناسب اندام حداکثر از راحتی از خانه، آپارتمان، زیرزمین، دفتر و یا هر کجا که خود را مورد نظر دست یابد. دنبال این تمرین دقیقا به عنوان طراحی و آمادگی جسمانی خود را خواهد ارتفاعات شما هرگز فکر نمی رسیدن ممکن بود. به یاد داشته باشید، آموزش دقیق و سخت تر! پس برای چی منتظری؟
منبع

مطالب مشابه